Organizacja indywidualnej pracy – klucz efektywności zespołów rozproszonych
W jakiej sytuacji?
Praca zdalna wymaga niezwykłej automotywacji, systematyczności oraz umiejętności planowania pracy – kategoryzowania zadań, nadawania im wagi i monitorowania postępów w realizacji powierzonych obowiązków. Wydaje się, że umiejętne organizowanie własnej pracy każdego członka zespołu poprzez codzienne stawianie sobie celów, jest kluczem do efektywności zespołu rozproszonego.
Czego się nauczysz?
Udział w warsztacie pozwoli uczestnikom poznać metody planowania pracy, ustalania priorytetów, niwelowania „złodziei czasu” oraz zarządzania efektywnością pracy. Cennym będzie określenie indywidualnych preferencji w planowaniu i wypracowanie indywidualnego modelu zarządzania zadaniami w oparciu o poznane metody i techniki.
Warsztat proponowany zarówno jako zajęcia otwarte, jak i warsztat dedykowany konkretnemu zespołowi.
Zagadnienia poruszane w trakcie zajęć:
• Wprowadzenie do zagadnień zarządzania i planowania czasu
• Zasady ustalania priorytetów
• Ważne metody efektywnego planowania
• Ustalanie, osiąganie i monitorowanie swoich celów
• Identyfikowanie i eliminacja ,,złodziei czasu”
• Zarządzanie efektywnością
◦ Cele organizacji a cele pracowników.
◦ Określenie pożądanych zmian.
◦ Diagnozowanie luk i przyczyn.
• Monitoring efektywności
◦ Mierzenie rezultatów.
◦ Kontrola i działania korygujące w realizacji celów indywidualnych i zespołowych.
Prowadzący:
Julita Urbaniuk – Trener TAW Polska. Psycholog biznesu, doświadczony szkoleniowiec i coach z 20-letnim doświadczeniem szkoleniowo-doradczym. Specjalizuje się w treningach z zarządzania projektem, konfliktem, zarządzania zespołami, oceny pracowniczej, motywowania i szkoleniach dla liderów zespołów. Autorka publikacji.
Poprowadziła ponad 700 sesji szkoleniowych i coachingowych.
Ma szeroką wiedzę na temat procesów produkcyjnych w związku z wieloletnią praktyką szkoleniową w środowisku pracowników firm produkcyjnych.
W programach szkoleniowych uwzględnia elementy metodyki Kaizen.
